نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شماره 10 یووه ؟!

شماره 10 یووه ؟!

آندره آ آنیلی اعلام کرد که در صورتی که یووه صاحب بازیکنی در کلاس و سطح جهانی (در فاز هجومی و خط حمله) شود شماره 10 به این بازیکن خواهد رسید و در غیر اینصورت یوونتوس در فصل آینده بازیکنی با شماره 10 نخواهد داشت .

در روزهای اخیر موضوع علاقه آلگری به اسکار بسیار شنیده شده است و حتی گفته شده که یووه مذاکرات جدی را با مسئولین چلسی داشته اما تا این لحظه در اختلافات مالی باعث شکل نگرفتن این انقال شده است .

اما امروز " Tuttosport " اعلام کرد همانطور که طی روزهای گذشته زمزمه هایی در مورد علاقه یووه به ماریو گوتزه شنیده میشد ، مدیران یووه در تکاپوی این انتقال هستند . هافبک هجومی 23 آلمانی ها در بایرن شرایط مناسبی ندارد و گفته می شود علاوه بر انتقادهایی که مدیران ارشد باواریایی ها از او داشته اند ، گواردیولا هم رابطه خوبی با او ندارد .

بر طبق اخبار "توتواسپورت" این شرایط باعث این شده است که گوتزه بدنبال جدا شدن از بایرن باشد و از طرف دیگر یوونتوس هم که تاکنون در جذب اسکار ناموفق بوده به فکر خرید گوتزه باشد تا او شماره 10 احتمالی آینده یووه باشد .

آن هم در شرایطی که این روزنامه ایتالیایی احتمال جدا شدن پوگبا و یا ویدال را رَد نکرده و احتمال این را داده که یووه پول لازم برای انتقال گوتزه را از این طریق مهیا کند .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: